-45%   ERBJUDANDE  Det är endast:   kvar.
Dölj
Om Oss
Bestallningar
Våra material

Klagomål och returer

Att du är nöjd är vår prioritet!

Våra produkter kännetecknas av hög kvalitet och att de till fullo uppfyller behoven hos våra kunder.

365 dagars öppet köp

Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka en produkt till oss betalar vi tillbaka ditt köpbelopp inom 365 dagar. För att Myloview skall kunna acceptera en garantiretur gäller att följande villkor uppfylls:

1. Returvarorna accepteras endast om de skickas tillbaka i originalförpackningen intakt, komplett med innehåll, och samma produkt och tillbehör är intakta och är oanvända.

2. När du returnerar varor, se till att produkten är ordentligt skyddad - vi föreslår att den packas i en hård kartong. För skador som orsakats av för dåligt packad vara får kunden stå för själv.

3. Förpackningen bör innehålla original eller en kopia av inköpskvitto eller faktura.

4. Fraktkostnaderna för varor som returneras betalas av kunden.

5. Senast inom 10 arbetsdagar efter det att vi har fått tillbaka varorna, sker återbetalning genom återinsättning på det kontokort/bankkonto som användes vid betalning.

6. Obs! Vi accepterar inte försändelser som skickas mot postförskott!

7. Returrätt kommer inte att accepteras om produkten som kunden beställt har gjorts av det som tillhandahålls av bilden eller produktparametrar har anpassats till de riktlinjer strikt definierade av kunden.

8. Rätten att skicka tillbaka gäller endast privatpersoner.

9. Produkten kan inte köpas med rabatt.

Klagomål

Om, efter mottagandet av en sändning, du kommer att märka att de beställda varorna har tekniska brister såsom: Ogiltig storlek, ogiltig bildram, ogiltigt material eller brist på någon del av avtalet:

1. Kontakta oss omedelbart och, om det möjligt, skicka bilder i digital form till följande adress: contact@myloview.com.

2. Efter att vi har fått en anmälan, kommer en kurir att samla in varor på vår bekostnad.

3. Packa den felaktiga produkten i en säker kartong. Se till att allt sitter fast ordentligt. Klagomålet kommer inte att beaktas om produkten skadas under transporten p.g.a fel kartong.

4. Bifoga originalet eller en kopia av kvittot eller fakturan.

5. Rapporterade fel är föremål för kontroll. Om de angivna villkoren ovan är uppfyllda, inom 10 arbetsdagar skickar vi varorna till dig igen. Om utbytet inte är möjligt på grund av att produkten saknas, sker återbetalning genom återinsättning på det kontokort/bankkonto som användes vid betalning.

6. Produkter som skadats på grund av felaktig användning omfattas inte av klagomålet.

Varan skadas vid leverans

Om du ser att leveransen är skadad:

1. Om försändelsen som du skickat har anlänt skadad, måste du öppna det i närvaro av Kuriren. I fall där skador på paketet eller objektet kommer att märkas efter att kuriren har lämnat ditt hem kommer klagomålet på grund av skador på paketet inte att erkännas.

2. Utarbeta ett klagomål på protokoll och skicka det till oss i original.

3. Förpacka produkten på styv kartong. Se till att den sitter fast ordentligt för att undvika ytterligare skador. Kunden är ansvarig för annan skada som orsakats av felaktigt skydd av sändningen.

4. Efter vi har fått klagomål, kommer en kurir att plocka upp den skadade försändelsen. Inom 10 arbetsdagar skickar vi de nya varorna till dig igen utan fraktkostnader.

Vill du ha mer detaljerad information om vår returprocess och återbetalningspolicy? Kontakta oss: contact@myloview.com