Klagomål och returer

Vår prioritet är att du är nöjd!

Våra produkter kännetecknas av hög kvalitet och uppfyller till fullo våra kunders behov.

365 dagars öppet köp

Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka en produkt till oss betalar vi tillbaka ditt köpbelopp inom 365 dagar. För att Myloview skall kunna acceptera en garantiretur gäller att följande villkor uppfylls:

1. Returvarorna accepteras endast om de skickas tillbaka i en intakt originalförpackning komplett med innehåll, och samma produkt och tillbehör är intakta och är oanvända.

2. När du returnerar varor, se till att produkten är ordentligt skyddad - vi föreslår att den packas i en hård kartong. Kunden får stå för skador på dåligt packade varor.

3. Förpackningen bör innehålla en original eller en kopia av inköpskvitto eller faktura.

4. Fraktkostnaderna för varor som returneras betalas av kunden.

5. Senast inom 10 arbetsdagar efter det att vi har fått tillbaka varorna, sker återbetalning genom återinsättning på det kontokort/bankkonto som användes vid betalning.

6. Obs! Vi accepterar inte försändelser som skickas mot postförskott!

7. Returrätt kommer inte att accepteras om produkten som kunden beställt har gjorts av det som tillhandahålls av bilden eller produktparametrar har anpassats till de riktlinjer strikt definierade av kunden.

8. Rätten att skicka tillbaka gäller endast privatpersoner.

9. Produkten kan inte köpas med rabatt.

Klagomål

Om, efter mottagandet av en sändning, du kommer att märka att de beställda varorna har tekniska brister såsom: Ogiltig storlek, ogiltig bildram, ogiltigt material eller brist på någon del av avtalet:

1. Kontakta oss omedelbart och, om det möjligt, skicka bilder i digital form till följande adress: contact@myloview.com.

2. Ett bud kommer att samla upp varorna på vår bekostnad efter att vi har fått in anmälan.

3. Packa den felaktiga produkten i en säker kartong. Se till att allt sitter fast ordentligt. Klagomålet kommer inte att beaktas om produkten skadas under transporten p.g.a. fel kartong.

4. Bifoga originalkopian eller en kopia av kvittot eller fakturan.

5. Rapporterade fel är föremål för kontroll. Om de angivna villkoren ovan är uppfyllda, inom 10 arbetsdagar skickar vi varorna till dig igen. Om utbytet inte är möjligt på grund av att produkten saknas, sker återbetalning genom återinsättning på det kontokort/bankkonto som användes vid betalning.

6. Produkter som skadats på grund av felaktig användning omfattas inte av klagomålet.

Varan skadas vid leverans

Om du ser att leveransen är skadad:

1. Om försändelsen som du har skickat har anlänt skadad då måste det öppnas i budets närvaro. I fall där skador på paketet eller objektet kommer att märkas efter att budet har överlämnat paketet och gått kommer klagomålet på grund av skador på paketet inte att erkännas.

2. Skriv ett skadeprotokoll och skicka det till oss i original.

3. Förpacka produkten inuti en styv kartong. Se till att den sitter fast ordentligt för att undvika ytterligare skador. Kunden är ansvarig för annan skada som orsakats av felaktigt skydd av sändningen.

4. Efter vi har fått klagomål, kommer ett bud att hämta den skadade försändelsen. Inom 10 arbetsdagar skickar vi de nya varorna till dig utan tillkomna fraktkostnader.

Vill du ha mer detaljerad information om vår returprocess och återbetalningspolicy? Kontakta oss: contact@myloview.com