Lägg till produkten i korgen genom att klicka på knappen bredvid den visade produkten. Fyll sedan i kontaktuppgifterna. När du har valt och bekräftat betalningsmetoden visas ditt ordernummer på skärmen och en sammanfattning av inköp skickas till den angivna e-postadressen.
Behöver jag skapa ett användarkonto?
Du kan göra en beställning utan att registrera dig, men genom att skapa ett konto kan du hantera din orderhistorik och din lista över favoritprodukter på ett effektivt sätt.
Hur du anpassar produktdimensioner?
Ange önskad bredd och höjd i centimeter i de tomma rutorna bredvid produktdesignen. Rama sedan in grafiken. Kom ihåg att det mörka området är utanför ramen. Vid svårigheter kan du skriva till oss – contact@myloview.com. Vi kommer att hjälpa dig att välja den bästa ramen.
Finns det möjlighet att ändra färgen på den valda grafiken?
JA! Det räcker med att du beskriver exakt ändringarna i fältet observeringar till beställningen (som visas i kundkorgen). Vi kommer att rådfråga dig innan du bekräftar din beställning.
Är det möjligt att göra en fototapet baserat på ditt eget foto?
Självklart! Du kan skriva ut både en fototapet och en bild, affisch eller ett klistermärke. Minsta upplösning av fotografier som behövs för att utföra tjänsten är 1000 x 1000 pixlar. Du kan vara lugn när det gäller din säkerhet - de laddade fotona används för ditt beställningssyfte. Vi delar inte dem eller lagrar dem i butikens databas.
Vad är väntetiden för beställningen?
Beställningen behandlas omedelbart efter det att betalningen har krediterats till vårt konto. Paketet skickas och överlämnas till budet inom 48 timmar, som sedan levererar paketet till den angivna adressen. Vi levererar beställningar till flera av världens hörn, så väntetiderna kan förändras något. Oroa dig inte - vi kommer att meddela dig via e-post.
Var kan man hitta rabattkoder?
Följ Myloview på Facebook och Instagram. Anmäl dig till nyhetsbrevet, och du kommer att erhålla en ytterligare 5 % rabatt.
I vilken form levereras fototapeter?
Fototapeter levereras i paneler, vars bredd beror på dimensionerna på hela mönstret. Medelbredden på en panel är från 95 till 133 cm, och höjden är proportionell mot de mått som anges vid beställningen. Panelerna är packade inuti ett skyddsrör.
Vad är skiljer ett klistermärke från en självhäftande fototapet?
Skillnaden grundar sig i första hand på dekorationens syfte. Självhäftande fototapet har små passpoaler som förenklar både montering och demontering vilket gör att den kan användas vid utskrifter i storformat. Klistermärkena fästs på möbler, plattor eller glasytor samt små väggfragment.
Hur tar man hand om fototapeten?
Våra fototapeter tillverkas av uthålliga material vilket innebär att de går att rengöra med en mjuk trasa. Undvik tvättmedel för att inte skada mönstret. Panelerna blir vattentäta endast efter laminering. Det här alternativet kan väljas när du gör en beställning.
Vilket lim ska man välja?
Vi rekommenderar att man använder sig av lim som är avsedd för den fototapeten. Du kan beställa rätt lim tillsammans med fototapeten. Dess köp kommer att rekommenderas när du går till varukorgen.
Är ditt bläck säkert?
Ja! HP-bläck som vi använder är märkta med bland annat Miljömärkningscertifikatet , och i stället för att använda giftiga lösningsmedel använder vi vatten. Trycken är därför helt säkra och avger ej lukt eller skadliga ämnen. De har inte nickel i sin sammansättning.
Hur ska man reklamera produkten?
Skriv ett meddelande till adressen contact@myloview.com. Beskriv den uppkomna situationen och lägg till produktens bilder. Glöm inte att ange ditt beställningsnummer.
Hur länge ska jag vänta på att min reklamation behandlas?
Reklamationen kommer att behandlas inom 14 dagar.
Vad gör man om en beställd produkt anländer till mig i skadat skick?
Skriv en skadeanmälan i närvaro av budet. Sammanställning av ett sådant protokoll vid ett senare tillfälle än vid tidpunkten för mottagandet kan leda till att reklamationen inte godtas. Sedan ska du skicka ett meddelande till adressen contact@myloview.com, d'r du beskriver situationen. Glöm inte att bifoga scan/bild av protokollet samt bild av den mottagna produkten.
Hur ska man returnera produkten?
Skriv meddelande till adressen contact@myloview.com, där du kommer att signalera din vilja att göra en retur.
Hur länge ska man vänta på att pengarna återbetalas på mitt konto?
Efter att reklamationen har accepterats så kommer pengarna att återbetalas till dig inom 14 dagar.